Illamående, trötthet och allmänt nere

Ja, så är det... Graviditeten ställer till det en del, man blir så TRÖTT och illamående och jävligt irriterad. Att jag slutat med mn medicin har gjort mig låg,  väldigt låg och negativ. Jag brukar inte vara negativ. Men imån ska jag till läkaren och prata om annan medicin som jag kan ta under graviditeten och amningen iaf. Jag hoppas den hjälper mig så som efexor gjort för jag pallar inte att var olycklig längre... För jag känner mig som världens olyckligaste, jag måste ta mig upp innan jag faller för långt ner..
Jag vill liksom inte att allt det jag kämpat med i över 8 månader ska ha varit helt i onödan. Så hoppas nya medicinen hjälper mig...

Mario har varit på inskolning i 2 dagar nu, det har gått kanon bra. Första dagen var han lite blyg men idag inget alls sa Emil. Så ska bli kul å se hur han är imorgon :-)

Neeh, jag har verkligen inget att skriva å jag tycker att min blogg är fruktansvärt ful dessutom. Emme har fått en riktigt fin blogg hon. Jag ska nog med fixa mig en mer personlig blogg... Men inte just nu!

GoNatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va nojig man är hela tiden asså. Helt sjukt.
Men men de hör väl till. Min blogg e fin den ;)

2008-04-08 @ 21:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback