Jävla skitdag rakt igenom

Äntligen är denna dagen snart förbi, det har varit en deppdag rakt igenom och allt har bara varit jobbigt osv. Måste erkänna att jag saknar medicinen, mådde så himla mkt bättre med den. Men läkaren sa att det alltid finns en risk med att käka tabletter under grav. så det känns ändå absolut inte aktuellt. Jag mår helldre kass i 9 månader och får en frisk unge. Men visst är det jobbigt att vara gravid, det minns jag nu...

Mario sover, han somnade så snäll fast han skulle somna PÅ mig och andas mig i örat så jag låg där och fnittra och försökte hålla mig från att gapskratta. Jag HATAR när nån andas mig i örat! Men jag ville inte reta upp honom eftersom han var så snäll så jag stod ut. En sån mor :)

Men jag blev då allt påmind om hur det är att vara gravid minsann, när jag la mig ner i sängen värkte bäckenet som in i helvete. Jag är 100 säker på att jag kommer att få foglossning IGEN och säkert mkt tidigare än förra. Jag är liksom i v7 och det värker redan som as.... Är så jävla rädd att det ska bli som sist,  för då låg jag bara dom 2 månaderna innan förlossningen...

Är lite sugen på att kolla könet faktiskt, detta är ju andra barnet så det är inte riktigt samma sak. Men så känner jag just nu, om 1 månad har jag nog ändrat mig igen... Men det hade varit praktiskt att veta så man vet om man behöver köpa mkt nya kläder eller typ inget alls!

Nu ska jag hänga upp tvätten och sen kolla på film "den man älskar" och dricka massa med COLA!!!


Kommentarer
Postat av: Emme

Ja igår va verkligen en SKITDAG för mig med.
Men men usch alla har vi la sånna dagar. Puss

2008-04-11 @ 13:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback