Kalas å jobb

Ja, nu står man här. Mår illa som ett as som vanligt. Postafen som jag äter hjälper ett par timmar en viss del men inte mer än så. Faan vad jobbigt det är. Igår var grymt mkt att göra så jag satt inte en stund på 5 timmar. Vi måste verkligen börja vara 2 st nu på helgerna för annars funkar det inte.

Har varit på kalas hos Emme idag, var trevligt! Jag och Mario fick komma när alla hennes släktingar var där, vi var inte bjudna när hennes andra vänner skulle komma. Haha, där ser man! :-) Men hoppas du blev nöjd med alla presenter. Kul att du kan göra iordning håret nu igen :-)

Var hos Nese en stund innan vi var hos Emme, kul å se henne igen. Var ett tag sedan, hon ska antagligen flytta till 'Borås för Ömer har fått fastjobb där :-(.. Fatta vad tråkigt.... Kul att Ömer fått jobb men Borås liksom, finns det någon tråkigare stad? Tur iaf att det är ganska ok nära så man kan ses ändå!

Nej, nu ska jag ta mig ett bloss. (Ja jag vet, jag är en sån där dålig mamma som röker) Men jag vet att jag kommer sluta innan barnet är fött. Med Mario slutade jag ju i v35 så jag har tid på mig. Usch vad jag har dåligt samvete!!!!

Å hungrig e jag!

BYE!!!!

Kommentarer
Postat av: Emme

Vi slutar tillsammans.. ;)
Tack för ni kom.. haha men lite speciella e ni ju. Jag har ju varit på dina alla olika kalas även om inte du fyllt år så kände liksom ni kan la komma på mitt med =)
KUL att du bloggar.. ses snart igen. Älskar dig!

2008-04-06 @ 21:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback