Låååångtråkigt!!!!!!!

Oj, där blev man sur Johan-Emil. Ditt humör är värre än mitt ibland.. Du glömde glassen din lilla skitunge? ;) Vad bjöd du på då?

3 timmar kvar på jobbet, det ska bli skönt attt detta är sista dagen jag jobbar 11-21 eftersom schemat ändras v18. För jag orkar faan inte jobba såhär länge, inte när jag e gravid i alla fall. Annars gick det ju bra.. Det är ensamt och tråkigt på jobbet, nästan inga kunder och inget att göra i butiken. Å sen när man väl ska hem så ska man behöva hämta cykeln på biblioteket innan också, jag vet att det inte är långt men det känns som värsta omvägen på typ 3 mil. Kan inte denna tröttheten bara avta så man kan bli normal igen..

Psykologen sa att humöret berodde mkt på att jag slutat med medicinen, så förhoppningsvis slipper jag vara så irriterad att jag inte ens kan sova på kvällarna.. Hon visste bara inte hur lång tid det skulle ta, sen e det ju hormonerna också..

Imån kanske vi beställer resan, det blir väl antagligen så. Vi tror vi ordnat pengarna i alla fall, eller Emil var typ helt säker så..

Nej, nu ska jag ta mig en cigg å ringa nån trevlig, vem nu det ska vara eftersom jag pratat med alla idag. Låtta, Nese, Malin, Emme, Mamma, Emil. Ja verkligen alla har jag pratat med idag. Kanske ska ringa å kolla med  Ulle hur hon mår.

Tjoooflöjt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback