Lek & Bus Landet

Idag var vi och busade i 3 timmar, jag, Emil, Cornelia och Mario. Det var grymt kul fast jag var inte så aktiv, det var inte lätt att komma emellan på alla ställen när man har en mage som e uppblåst, så "Nikki" har väl fått sina smällar idag, haha!!!! Påvägen hem somnade Mario men vaknade igen så jag och Mario gick och la oss när vi kom hem och vi sov 1 timma innan jag skulle iväg och jobba. Man blir så trött, särskilt när Mario vaknar innan kl 7 varje morgon nuförtiden *suck*

Jag är helt  säker på att det är en tjej i magen, för jag mår så jävla illa vilket jag inte gjorde med Mario. Jag fick ju starkare tabletter av Christel, dom hjälpte första dagen typ. Men dom hjälper inget alls nu. Det är allra värst på kvällarna. Jag står faan inte ut snart. Ska ringa mvc och prata med dom för jag funkar inte som person när jag mår såhär... Det är precis som att ha konstant magsjuka fast man inte spyr.

En timma kvar på jobbet, det ska jag nog klara av tror jag. Måste hämta mammakläderna hos Låtta nu i veckan också för jag kan inte ha mina kläder längre å jag e liksom bara i v9. Jag kommer bli fetare än en laggårdsdörr ju...


Kommentarer
Postat av: emme

Kul att dubörjat blogga mkt!
min data funkar inte hemma så kan ju aldrig göra de mer. =(
Hoppas illamåendet blir bättre..
Jag mår bra iaf ;)
Puss

2008-04-22 @ 10:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback