Lite piller, tack!!!

Idag ska jag till läkaren och fixa lite piller mot illamåendet, för jag klarar inte mera. Igår när jag pratade med Marianne så sa hon att jag inte skulle äta på 1-2 dygn utan bara dricka. Tro faan att jag inte klarade det, så efter 5 timmars hunger satt jag där med gaffeln i näven igen. Jag fick välja mellan svälta och bli inlagd, helt galet. Jag försökte svälta men det är inget för mig, haha! Så nu blir det Carema vårdcentral istället. Emils pappa kommer och hämtar oss och kör dit, tack snälla svärfar!!!

Jag & Låtta skulle tatuerat oss idag men hennes barn blev sjuka så hon var tvungen att vara hemma med dom så det blev inget. Såå himla typiskt, hon skulle ringa i eftermiddag så skulle vi få en ny tid. Mig gjorde det inte så mkt eftersom jag ändå inte bestämt mig ännu för vilken stil på texten. Är det någon som vet en fin stil????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback