MAGSJUKA, IGEN!!!!

Jag blir faan galen, nu har vi magsjuka igen. Jag och Emil har sprungit omvartannat HELA natten för att spy.. Mario sov iaf hela natten så man slapp ta hand om honom iallafall för det hade vi aldrig orkat. Vi har nog aldrig mått såhär dåligt..

Emils mamma kom å hämtade Mario först kl 14 och hon var så snäll att han sover där inatt. Men till klockan 14 var ett helvete att ens orka med honom, inte det lättaste mellan spyorna liksom.. Jag har sovit HELA dagen idag så jag hoppas jag kan somna nu inatt.. Men det tror jag för jag e grymt trött.. Har varit uppe nu i snart 2 timmar så jag måste nog sova nu...

Det var liksom bara exakt 1 månad sen vi hade magsjuka sist! Om jag inte minns fel.. GoNatt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback