Nervös inför ultraljudet

Om 1 timma kommer E hem :-) Jag känner mig lite ensam nu när jag varit hemma själv nästan hela dagen. När Mario kom hem från farmor och farfar vid 20 tiden så var han helt överlycklig att se mig. Bara satt å mös och kramade mig stenhårt och ett par blöta kyssar på både armar, kind, näsa och mun. Han är helt fantastiskt underbar vår lilla son!!! Han var så kärleksfull mot sin mor så! :-) Så vi passade på att ringa E till jobbet så Mario fick prata lite med sin far, Mario bara prata å prata och vägrade sluta prata så jag fick vara lite elak efter typ 5 minuter och ta luren från honom. Då blev det gap å skrik... Sen somnade han snällt på bara 10 min i våran säng..

Måste erkänna att jag är väldigt nervös inför ultraljudet imorgon, tänk om något är fel?! Jag blir nojjig för att dom ens ska kolla mig liksom. För jag menar om det bara var för att se om det är tvillingar tycker jag att dom likaväl kan ´vänta till v18, eller?! Fast jag kollar ju gärna, men jag e såååå nervös!!!!!

E följer iaf med imorgon, Mario är på dagis så vi får en hel dag för oss själva. Vi ska beställa våran resa imorgon också för nu har vi fått pengarna. Det har dragit ut lite på tiden. Men nu är jag lite nojjig över när man ska åka eftersom jag mår så himla illa så vet jag inte om jag vågar åka redan 18 maj. Ska man ta 1 vecka senare eller flera veckor senare. Shit, det är så svårt. Ska se vad Marianne tror imån om det hela.

Nu ska jag kika på tv och käka ännu ett äpple. Frukt e det bästa mot illamående men allra bäst är vattenmelon märkte jag idag. Köpte världens godaste vattenmelon på sparköp noltorp. Så imån ska be om skjuts dit och köpa en massa vattenmeloner så jag har något jag kan äta på!!!! Apelsin vore gott också...!

LÖN imån med :-) Min absoluta favorit dag!!!!

Tycker det är dåligt med kommentarer med tanke på hur många läsare som finns! Skriv en rad vettja :-)

Kommentarer
Postat av: Låtta

Du har allt en liten söt pojk du :-)

Vi hörs sen gumman!

Kram

2008-04-25 @ 08:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback