Rent och skärt gnäll!

Idag har illamåendet varit lite bättre, i morse var det åt helvete då kände jag det redan kl 06 när Mario vaknade. Men Emil var snäll och gick upp med honom. Sen har det varit ganska så bra under dagen tills nu på eftermiddagen/kvällen. Jag känner att jag verkligen inte pallar mera, så imån ska jag gå upp kl 08 och ringa mvc och prata med dem för jag vill bara gräva ner mig just nu..

annars har dagen varit bra, har vart med Nese och Låtta på stan. Vi fikade och sen satt vi vid torget i solen en liten stund. Sen var det möte på jobbet 17-19 och sen hem å natta Mario som somnade på 10 minuter. Skönt det.

Så nu ska jag nog också gå å lägga mig, för jag e så trött så det är sjukt och mår så illa så jag vet inte vad längre. Kanske tycker jag gnäller men jag gnäller inte så mkt till folk ändå...  Bara Emil som får höra hela tiden, men han är så himla snäll så det finns inte. Han gör verkligen allt här hemma nu, tar hand om Mario varje morgon och allt. Helt underbar! Utan honom hade jag aldrig orkat detta. Så tack Emil för att du är som du är!!!! Det enda jag gör hemma är väl att laga mat eftersom Emil inte kan laga annat än pannkakor och det är ju inte så gött att äta 7 dagar i veckan..


NattiNatti!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback