Såhär mycket tid för mig själv har jag inte haft sen Mario föddes...

Nu när dagis drar igång på riktigt å han är där själv så har jag så himla mkt tid över. Det är hur skönt som helst verkligen. Inte för att jag har så mkt att göra här hemma men ändå. Jag måste hålla mig hemma eftersom det bara e andra dagen han är ensam på dagis. Sen blir det ju annorlunda. Dagispersonalen är jätte snälla verkligen, eftersom vi inte kommer upp i 25 timmar/vecka så får jag sätta upp honom även när jag är hemma ett par timmar och om jag skulle åka iväg en hel dag så kunde jag bara säga till å lämna honom där. Enligt andra så funkar ju inte dagis på det sättet så jag har nog haft en väldig tur...

Christel var här igår med tabletter mot illamående till mig, hon är en ängel :) När jag sa att postafen inte hjälper så tyckte hon (BM) att jag kunde stå ut för det visste hon att jag kunde. Varför gör alltid läkare så mot mig? Alla andra bara gnäller så får dom som dom vill liksom. Kanske e de som Emil säger att jag är för mesig när jag säger hur jag mår. Plus att jag e en jävel på att kämpa å stå ut med jobbiga saker men ändå... Jag mår dåligt som det är så att få något mot illamåendet gör ju att jag inte blir allför deppig också. För man blir ju deppig när allt är jobbigt liksom.

Idag ska vi boka resan antagligen, sen ska det göras pass också. Men det får bli den 25:e då vi har pengar för det blir rätt dyrt med 3 pass för ingen av oss har något.

Mitt öga e svullet IGEN, fast nu e det andra ögat istället. Undra vad faan det e för något. Jag smetade på lite salva jag fick förra gången så får väl se.

Ska försöka låna en bil i helgen och hämta mammakläderna hos Låtta också å köra bort leksakerna och grejer till Elia...

Tatuera sig på torsdag å jag har fortfarande inte bestämt mig alls för vilken stil jag ska ha. Faan vad svårt det är... Får be Låtta sitta och hjälpa mig. Jag vill liksom att det ska vara mjukt och inte hårt. Mario är en mjukis så hård stil känns fel... Ehh, jobbigt!!! Jag vet iaf vart jag ska ha den. På handleden så jag täcker över mina ärr så då blir det vänster arm. Så slipper man dom fula ärren!

I helgen vet jag inte vad som händer, vill hitta på något kul. Lek och bus landet hade varit jävligt roligt innan jag blir alltför gravid för då kan jag inte springa och leka. Fast då borde man ju ta med sig Cornelia & Theo så man kan med och leka i den stora liksom för själv kan jag ju inte med å springa direkt. För er som inte varit där ta med en unge och lek som faan. Såå jävla kul!!!!  Men vi får väl se vad vi hittar på för något! Får ju kolla med Emil vad han vill göra, han kanske ska jobba. Det vet man aldrig.! Min lilla jobbnarkoman ;) Men vi får ju mer pengar så det är okej ändå, hiihii!!!

Nej, jag ska försöka stääda här lite så det är rent i helgen, Faaan vad tråkigt!!! Men ett måste! Tyvärr!!!

Full med kärlek: Jag älskar er min fina familj, mina syskon och vänner!!!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback