Snart e min blogg klar

Har suttit och hållt på med min nya blogg, men eftersom man inte kan se hur den ser ut än så är det lite jobbigt. Men om någon vecka är den nog klar :-) Ska bli så kul så,!

Idag vet jag inte vad som händer, ska till optikern 12,20 iaf å sen hämta Mario på dagis 14,00... Funderar på att dra ner till stan nu innan optikern, men vet inte vad jag ska göra där men jag ringer nog Låtta så kanske hon vill ses. Segt bara att jag måste GÅ ner till stan eftersom cykeln står på hemmakväll, faan vad töntigt hemmakväll låter! Men men,,

Jag har egentligen inget att skriva!

image62 Jag, Mario & Emil. i höstas någon gång tror jag,

Kommentarer
Postat av: Sizzi

Hej! Intressant blogg!
Tycker det är kul att läsa om människors privatliv.
Du verkar vara cool!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback