Sommarvärme, underbart!!!

Det är sånna här dagar som är underbara! Äntligen är våren här :) Vi har varit ute boktavligen HELA dagen. Mario vaknade pigg som ett svin kl 07, vi var väl uppe vid 7.30.. Sen gick vi ut redan 09.20 för att ta en långpromenad hem till Emils mamma och pappa för att fika. Det tog nog 1 timma att gå dit. Sen har det varit massa folk där och vi fikade och barnen fick leka. Jag har blivit solbränd på kinderna :) Såå fint så!

Men gravid som jag är så vart jag illamående och trött så jag fick gå in och lägga mig på deras säng i typ 1 timma om inte mera. Sen när jag vaknade till liv så blev det grillad entrecote och potatisgratäng, kanon gott! Jag åt som en häst! *gnägg* *gnägg*

Vi åkte väl hemåt vid 18 tiden, när jag skulle natta Mario insåg vi att vi hade GLÖMT Marios snutte så jag och Mario (Emil är hos några vänner) fick åka tillbaka och hämta snutten igen. När han väl fick sin älskade snutte så somnade han med en gång i bilen så jag bar bara in honom och nu sover han. Och lär sova gott hela natten! Så nu har jag en kväll alldeles för mig själv. Känns väldigt skönt faktiskt. Vet bara inte vad jag ska göra, glömde ju köpa en synål så jag kan ju inte fortsätta namna kläderna så jag får väl titta på en rulle. Det lärt omodernt...

En dag som denna skulle man då verkligen inte vara gravid, det är just nu man vill öppna en kall öl och bara sitta och gotta sig i solen. Men det får bli nästa sommar det. Tänk vad vi kvinnor offrar oss för våra barn!!!! Vi är fantastiska, det kan ingen säga emot! ;-)

NoppSnopp, nu ska jag och mitt  illamående dra oss till soffan å sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback