Tre ska bli fyra - Ja e på smällen ;-)

                   175338-57

Ja, då var det dags igen. Ännu en decemberunge ligger i magen på mig och gottar sig. Vad är det med oss och decemberungar? Är det så att vi bara "hmm, kn*llar" just i mars månad? Det är nog som far min säger att Emil får vårkänslor, haha!

Jag är bara i vecka 6 (5+2) så det är väldigt tidigt än. Vi är verkligen överlyckliga här hemma. Och tänk att Mario ska bli storebror, coolt! Hoppas han blir snäll bara. Jag är väldigt orolig över missfall, lite jobbigt orolig för det går liksom överstyr ibland. Emil sa att jag var sån när Mario låg i magen också så..

Nej nu ska jag till psykologen, sen kl 11 ska jag och Emil till banken och kolla hur mkt vi får ta lån på eftersom vi vill köpa hus. Sen blir det till ¨å jobba 12-21... Fullt upp med andra ord! Håll tummarna att vi får ta ett bautalån nu, hihi...


Kommentarer
Postat av: Emme

Åh va kul de ska bli med en tillökning =)

2008-04-03 @ 17:54:28
Postat av: Låtta

Hahhahaa, vårkänslor...

Puss

2008-04-05 @ 09:35:03
Postat av: Emil Lindberg

Du tvingade mig ju till sex när jag var magsjuk! :(

2008-04-05 @ 21:49:59
Postat av: Sanna

Jätte stort Grattis =)

2008-04-07 @ 14:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback