Ultraljud imorgon...

Var hos läkaren kl 10, fick ta ett blodprov för att kolla något jag inte vet vad det var. Efter många om å men så fick jag ett recept på pimpervan, dom hjälper än så länge i alla fall men gud vad trött man blir av dom. Har precis sovit 1 timma så ska jag hämta Mario på dagis kl 15 å sen kommer hans farmor och hämtar honom så ska hon passa honom. Hon är helt underbar!

Min barnmorska Marianne ringde och frågade hur jag mådde och jag fick en tíd hos henne imorgon 11.30 för att göra ett ultraljud, Dom  misstänker tvillinggraviditet så därför vill dom kika å se så att allt är okej. Själv så hoppas jag faktiskt att det inte är tvillingar för det känns extra jobbigt och tufft. Men det är nog inte så svårt som man föreställer sig men endå. Det återstår att se imorgon, spännande! Kul i alla fall att få se den lilla skrutten...

Ska vara sjukskriven nu 1 vecka till att börja med, men bara det att jag inte får tag  på chefen. Han tyck inte vilja svara så jag skickade ett sms så jag hoppas han ringer upp annars får jag försöka lösa det här med mina tider själv under helgen, bara att det e så jobbigt eftersom jag mår illa. Men men, Låtta kanske hjälper mig lite.

Nu ska jag traska iväg och hämta lille Mario på dagis! Sen blir det till å sova igen. PussHejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback