3 rökfria dagar

Sitter och väntar på att Emil ska bli klar med nattningen av våran lilla Mario, för vi ska nämligen titta på 2½ män. Jag köpte första säsongen idag nämligen...

Haha, kollade upp häromdagen hur mycket jag har handlat på hemmakväll, och tro det eller ej men vi har alltså handlat för 9000kr.. Och det är ju inte bara godis alltså, men en hel del cigg och nog en massa filmer.. Men helt sjukt egentligen hur mycket pengar det är på bara 7 månader.. Det trodde jag verkligen inte.. Å sen kolla jag ju alla andra som jobba å tänkte att dom säkert också var storhandlare, men shi fick jag. dom hade inte ens handlat för hälften så mkt..

Det går bra med rökningen föressten, förutom humöret då fast det är ändå lite bättre än igår. Eller mkt bättre, jag har ju inte direkt lipat idag. så idag har jag varit rökfri 3 dagar tror jag det blir.. Whooo hoo!!!

Nej, nu orkar jag inte sitta här. Har inget att göra vid datan mera... Ska kolla om inte Emil somnat till bredvid Mario för dom har legat tysta där inne i 1 timma nu.

Kommentarer
Postat av: Låtta

Duktig flicka!

2008-08-06 @ 23:18:00
Postat av: Emil Lindberg

Ja, jätteduktigt av dig :)

Postat av: Karin

Jätte duktigt!!!

2008-08-07 @ 09:22:05
URL: http://karinsvardagitankar.blogspot.com
Postat av: Sanna

Duktiga du =)

2008-08-07 @ 12:53:29
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback