För att klargöra

Just nu rinner tårarna, rakt ner i Marios hår eftersom han sitter i mitt knä.. Jag mår så jävla dåligt, det är faan inte värt att sluta röka om jag mår såhär. Jag är inte stark nog för det än.

Och Emil är den gnälligaste som finns, och tar fel på allt man skriver. ofta ska han ringa för jag har skrivit si eller så.. Och allting misstolkas. Så för att klargöra om fler inte fattade;

Jag tycker inte att allting är Emils fel, jag TYCKTE det just då eftersom allting bara var fel just då....



Kommentarer
Postat av: Låtta

KLART DU ÄR STARK NOG, DET VET JAG :-)

2008-08-05 @ 20:33:24
Postat av: Sanna

Haha jo jag har ju det, men jag gör alltid misstaget att bara shoppa sånt som kan användas till mer speciella tillfällen. Basplagg är inget jag shoppar ofta,Men jag tar igen nu, när jag har pengar. Längesen jag kunde shoppa =) När kommer nästa magbild? vill följa med i utvecklingen. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback