Helgen

Nu har helgen gått med en massa jobb och annat strunt. Dennis har sovit här fre+lör eftersom han inte kom in i fredags, att han aldrig lär sig.. Men men, nu får vi hopppas allt ordnar upp sig för honom..

I lördags gjorde Charlotte rent våra säten i ferrarin, dom hade lånat nån tvättgrej så då var hon snäll å tog våran också och för det fick hon ett mål sibylla mat, som förressten är det enda vi ätit hela helgen. Orkar man inte laga mat så orkar man inte helt enkelt.

Igår var vi på bio, jag, Emil och Pia, vi kollade på den nya batman filmen. Den var bra men väldigt lång, och Emil tyckte ju att det var absolut den bästa filmen han sett. Han var helt upp i varv, haha.. Mario var hemma med farfar, han skulle sova hos dom eftersom Pia ändå skulle ha honom idag. Så det var första gången Mario var själv med sin farfar och han skulle få byta blöja på Mario för andra gången sen han föddes, haha..

Ska åka in och lämna mitt piss på mvc och sen till jobbet. Sen blir det att träffa läkaren på mvc kl 16.30 (konstig tid eller hur?) hon ska kolla på att sjukskriva mig pga min foglossning och bäcken och allt.. Skit, skit liksom..

Nu får jag nog sätta fart. Tjo


Kommentarer
Postat av: Emme

hoppas de går bra hos läkaren o att hon kan hjälpa dig

2008-08-18 @ 10:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback