Hemma hos familjen pencillin

Ja, det kan man kalla oss just nu faktiskt. Mario har öroninflammation igen, han har ju iofs inte haft det sen i vintras men endå. Det är nog 5 gången sen han fyllde 1 år, han är nog ett litet öronbarn... Hoppas han kryar på sig snart för han är så gnällig och trotsig så det finns inte, och han vägrar käka någon mat alls nästan.. Han suger musten ur oss, ändå älskar vi honom allra mest...

Igår var vi inne på förlossningen, vi fick göra en ctg-kurva och kolla med UL & VUL. Allt såg helt normalt ut och våran lilla bebis mådde kanon bra där i magen.. Anledningen till detta besök var att jag blödde, visste inte direkt varifrån men antog ju "bebisvägen" så det blev att ringa till förlossningen som ville vi skulle komma in, efter ett toabesök innan vi åkte såg jag att jag kissade blod så vi ringde å sa det men dom ville kolla iaf eftersom jag kunnat sett fel på kiss och fostervatten så vi åkte en tripp till borås och kikade, men som sagt allt var bra med bebis. Det var bara mig det var fel på, urinvägsinfektion har jag så fick pencillin... Dom skulle kolla upp det lite mera men det tar ju några dagar så hoppas att det inte är något farligt bara. För det är väl inte alldeles normalt att kissa blod?!?!?!

Så just nu har jag förbannat ont i magen och känner mig helt utmattad, annars är väl allt bra. Segt bara att det händer precis när man börjat jobba igen, jag hatar att vara sjuk från jobbet. Det är nästan pinsamt faktiskt. Kanske bara jag som tycker det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback