Jobbigt att jobba

Kom nyss hem från jobbet efter ett hårt arbetspass, sen jag kom kl 17 har jag stått rakt uppåned i kassan till kl 22. Det var som att jobba en lördagskväll, helt sjukt mycket folk verkligen. Så just nu har jag fruktansvärt ont i mitt bäcken och min rygg..

Och självklart så vaknar Mario när jag kommer hem, antagligen för att jag pratade alldeles för högt. Och jag som hade köpt med massa gottit hem för vi hade planerat att sitta och mysa till "two and a half men". Emil ligger där inne hos Mario nu, vi får väl se om han somnar så vi iaf kan se kanske 2 avsnitt, eller iaf 1.. Snart har vi väl tagit oss igenom hela säsong 1 så jag får väl beställa säsong 2 snart.. Vi är sånna där serienördar ni vet :-P



Lite onödig fakta om hur långt gången jag är, haha. Som om någon skulle vara så intresserad, men iaf;

Du har gått 170 fulla dagar av 280 (61%).
Du är i vecka 25.
Du har gått 24 fulla veckor och 2 fulla dagar(v24+2).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Tors 27 nov 2008
Du har 110 dagar kvar till förlossning.

Kommentarer
Postat av: Låtta

Jag är intresserad ;-)

2008-08-11 @ 08:59:25
Postat av: Sanna

Tack så mycket =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback