Lite depp

Igår gick jag och la mig 20,30 och stensomna med en gång. Har vaknat ett par ggr inatt av att jag drömt lite mardrömmar och vart kissenödig... Och imorse 06,48 väckte Mario mig med en massa pussar rätt på mun :-) Han är för söt han.. Mario började ropa pappa och skulle pussa honom också, då for Emil upp ur sängen, han hade ju försovit sig så jag vet inte ens om han reagera på att han fick en puss&kram av vårt lilla troll.. Haha..

Idag känner jag mig inte alls på något vidare bra humör, är rätt deppig faktiskt. Det började redan igår egentligen, usch, allt känns bara jobbigt..

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, känner inte för att göra något alls direkt, bara vara hemma och plocka lite tror jag. Kanske åka och handla en sväng senare i eftermiddag när Emil kommit hem för det går inte att handla med Mario själv. Han bara springer omkring och jobbar sig..

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

Det ska väl gå att ordna :)

Och du ska se att du säkerligen piggnar till från deppigheten snart :)



Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback