Magsmärtor igen

Imorgon går jag in i v,25, herregud vad tiden går fort. Bara 15 veckor kvar tills ungen ska ut :-) Och det går ju väldigt fort faktiskt.

Har fått väldigt ont i magen nu igen, som jag hade innan jag började kissa blod så med min otur så hjälpte nog inte medicinen på mig och allt börjar om igen. Dom skulle ju skicka provsvaren till mödravården i här i stan så jag ringde och pratade in på deras röstbrevlåda om hur läget var så får vi väl hoppas på att dom ringer upp igen.. Tycker att det är lite dåligt att dom inte har mer telefontider än vad dom har.. Men men, hoppas att svaren ser bra ut iaf så det inte är något allvarligare men uvi har nog inte försvunnit tror jag inte.

Mario ligger och sover, han somnade igen vid 10,30. Vet inte vad det var med honom idag men jätte ledsen och AJAJ hela tiden och klängde på mig en stund i duschen innan jag fick lurat han ur min famn för att leka med ankorna :-)

Själv tänkte jag att jag skulle göra en kladdkaka, för det var riktigt längesen och jag är himla gottesugen faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

Det var skit med magen.. :/ Hoppas det inte är alltför illa. Spara lite kladdkaka till mig :) Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback