Marios bästa morgon!

Mario är på bra humör än sålänge idag :-) Vilket känns väldigt kul.. Nu sitter han i mitt knä och målar på ett gammalt inbetalningskort. Vi lyssnar på musik och han sitter och diggar. Vid frukosten frågade jag honom vad han ville göra idag, då skriker han högt "IA,IA,IA" vilket betyder Elia.. Han är för söt, men kul att han tycker så mkt om lilla Elia..

Så idag vet jag inte vad vi ska göra, jag skulle behöva ta mig in till stan och köpa linsvätska men då får jag ju gå. Kanske ska våga gå en längre promenad och se hur jag mår sen efter det, bara det att jag ska orka jobba ikväll också. Faan vad man blir begränsad när man inte kan röra sig som vanligt folk...

Nej, vi får väl ta och sätta oss i badet nu så vi luktar gott sen!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja det vet jag ju =) Hoppas det funkar att gå en promenad utan att ditt bäcken krånglar. Kram

Postat av: Emil Lindberg

Härligt att Mario är snäll i dag iaf :)

2008-08-05 @ 12:52:53
URL: http://www.emillindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback