Otroligt lugn morgon...

Idag när jag slog upp ögonen 09,30 så är det alldeles ´tyst och lugnt här hemma. Måste erkänna att det är riktigt skönt med lite lugn och ro... Emil åkte till jobbet vid 07 och Mario har sovit hos sin farmor och farfar inatt.. Så här sitter man och käkar frukost vid datan (!) i lugn och ro.. Jag ska iväg till jobbet snart, börjar vid 11. Tror det kommer att funka idag, har bara lite ont i magen men det ska jag nog överleva.

Igår klockan 21,03 tog jag min absoluta sista ciggarett, nu ska jag verkligen försöka sluta på allvar. Jag måste ju sluta innan ungen vill titta ut liksom OCH jag borde slutat redan för 5 månader sen. Men på något konstigt sett så känns det så himla mkt svårare denna gången, jag är inte alls lika motiverad som jag var sist. Varför började röka igen?! JAg hade ju hållt upp i typ 8 månader.. MEn jag ska verkligen ge detta  ett försök och kämpa för att sluta, varför ska det vara så himla svårt?!

Nu måste jag nog hoppa in i duschen om jag ska hinna iväg till jobbet i tid...

Kommentarer
Postat av: Emme

Klarade jag de, så klarar du de.

2008-08-04 @ 10:42:31
Postat av: Sanna

Kämpa på med ciggen, du klarar det. Krya på dig med. Kram Sanna

Postat av: Emil Lindberg

Det kommer nog att gå finfint med att sluta röka, ska du se.. :)



Men förstår att det är jobbigt när man är van att hålla något i handen och suga på... Men du vet väl att det finns alternativ? ;) :P

2008-08-04 @ 12:56:41
URL: http://www.emillindberg.se
Postat av: Låtta

Tror på dig! Klart du klarar det :-)

2008-08-04 @ 14:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback