Saknar min vän...

Ja, jag måste verkligen säga att jag saknar Nese hur mycket som helst. Hon är och hälsar på Ömers familj nere i makedonien nu. Jag har inte hört något från henne men jag hoppas att hon har det bra. Hon har varit borta i 2 veckor nu och kommer hem först i slutet av aug och då ska hon flytta till Borås redan 1 september. Vi flyttar samtidigt dessutom.. Men tur att det ändå är borås för då kan vi hälsa på varandra lätt ändå och särskilt nu när vi har bil.. Men saknar henne verkligen!!!
 Nese & Alper!

Idag har jag och MArio varit och hälsat på mormor Maij, för första gången på flera månader. Det var meningen att det skulle bli en kort fika men hon malde på så jag kunde inte med att säga att vi skulle gå. Mario var så trött på hennes prat att han somnade i mitt knä UTAN napp och snutte, jag kan säga att det aldrig hänt förut, aldrig någonsin. haha...

Vi har även hunnit med att lämna in lite grejer till alingsåshem och fixat med alingsås energi och sånna grejer. Så lite har vi allt fått gjort ändå. Så imorgon ska vi lämna in tapetvalen också.

En annan sak som händer imån är att vi ska hälsa på Marios dagmamma klockan 10, jag hoppas verkligen att hon är bra nu och att allt kommer att kännas rätt med henne.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Så söt alper var, har ju aldrig sett honom. Skönt med bil nu eller =) Kram

Postat av: Sanna

Bara att hojta så kommer jag och lär dig =)

2008-08-13 @ 10:57:35
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback