sjukskrivning

Det gick bra hos läkaren idag, eller det sas inte så mkt utan jag fick bara min sjukskrivning och sen vart det bra typ.. Blev iaf  sjukskriven fram t.o.m 27 Sep, så skulle vi se om min havandeskapsgrej gick igenom, om inte skulle jag höra av mig igen bara.

Mario har varit helt uppe i varv sen vi hämtade honom hos Pia & Jerry, han bara busar och stojjar hela tiden. Det gick inte ens att lägga honom förut så Emil gör ett nytt försök nu, jag ska snart smyga in och se om dom somnat. emil somnar ALLTID med Mario så jag får alltid väcka honom (han vill det alltså)

Nej, har inget direkt att skriva om, och ingen lust heller egentligen. tidsfördriv bara..

Kommentarer
Postat av: Emme

va bra du är sjukskriven.. fan om man hade sån tur

2008-08-19 @ 08:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback