Tidig morgon

Sitter här och försöker trycka i mig fil och flingor innan jag ska iväg till psykologen. Mario ligger fortfarande och sover så jag ska väl ge honom en vällingflaska och sen lämna han på dagis, han får ju frukost med en gång klockan 08 men jag tycker inte om att lämna honom med helt tom mage...

Annars idag är jag helt själv hela dagen, Emil jobbar och MArio är på dagis och jag ska inte jobba fören ikväll. Det känns helt underbart, jag ska nog bara ligga och ta det lugnt. Fast skulle behövt åka  och köpt regnstövlar till Mario faktiskt, han är alldeles för små så dom har Elia fått låna nu och igår hade han bara sina adidasskor och dom läckte in vatten vill vi lova, stackaren. Men ska se om vinterdojjorna passar så håller dom nog sig vattentäta iaf...

Nej, tiden går fort.. Får nog avrunda här. Tjoo

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

Skönt för dig att du får en heldag bara för dig själv :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback