Bilder idag

Nu sitter jag här med en kopp te och bara kopplar av, Mario somnade för 30 minuter sen så det är verkligen lugnt här just nu. Hela morgonen har jag och lilleman städat, eller alltså vi har bara packat och städat i sovrummet vilket tog 2 timmar. Men det såg förjävligt ut och det var grymt smutsigt så nu är det rent och fint där inne. Om en stund tänkte jag fortsätta och packa lite i badrummet och storstäda där inne, så blir det inte alltihopa på en och samma gång när vi väl flyttar.. Iofs är det bara 2 veckor kvar till vi flyttar, hur ska vi hinna packa allt? Nu börjar min panik igen..

Måste fixa iordning min andra blogg också, eller jag måste bestämma mig hur den ska se ut så Emil kan fixa den. Jag har delvis bestämt mig men då kan det hända att jag behöver byta mall och då tycker nog Emil att jag är väldigt krånglig.

 

                                       

Tyckte att det skulle bli lite bilder idag, och självklart en storbild på Emil också. Han trodde aldrig han skulle få vara med på en STOR bild. Har iofs för mig att han har varit det men endå. Så nu blir han himla nöjd också..

Hittade receptet jag skulle skriva av till Emme och då självklart blev jag ju väldigt sugen, så nu ska jag slänga ihop en liten kaka och sen börja packa och städa i badrummet.. Tjooo!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jätte fina bilder =) Mario är ju hur söt som helst med sina ögon och sitt lockiga hår.

Postat av: Emme

fin fina bilder.. får ses snart igen, ta med dig din son ;)

2008-08-15 @ 18:58:51
Postat av: Emil Lindberg

nöjd... :D

2008-08-16 @ 12:22:58
URL: http://www.EmilLindberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback