blogg, blogg, blogg

Jag har blivit väldigt dålig på att uppdatera min blogg nuförtiden, vet inte varför. Har varken tid eller lust att göra det. Men nu är det lugnt, jag har blivit sjuk. Antagligen efter att jag och Emme basta igår och gick ut och rökte i bara handduken och sen in i en varm bastu en massa ggr. Så jävla dumt gjort, så nu har man feber och ont i halsen.

Emil och Dennis spelar bordshockey nu. Dennis försöker desperat ringa runt till alla han känner för att se om någon vill umgås med honom. Men INGEN svarar, hahaha.. Tydligen så är inte jag något vidare sällskap, verkar det som..

Mario sover hos Pia och Jerry inatt så det blir lugn och ro. Fan vad skönt alltså, man behöver verkligen bara göra inget ibland. Mario är så jävla krävande, full fart hela tiden. Hoppas vi får dagis snart.

Åhh, va tråkigt det va å skriva.. Sticker ut å röker ist. Tjooheeeej!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback