Home sweet home

Tiotusen årsen jag skrev, har haft fullt upp. Man hinner inte med allting längre, inte när man jobbar mkt och har hand om Mario efter det. Man blir helt slut, fast Mario tröttar ut en allra mest... Men Emil är så snäll och har honom så fort han kommer från jobbet, han vet att jag tycker att det är tungt. Klarar inte riktigt allt psykiskt just nu. Igår morse bara jag grät för jag ville absolut inte gå till psykologen, vilket jag inte heller gjorde för jag pallade inte. Men idag har det varit bättre.

Håller på att lära mig om andravärldskriget nu. Känner mig lost typ jämt så måste lära mig saker. Så Emil lär mig massor så jag blir mer allmänbildad. haha... i brist på annat... Jag kan ingenting om någonting, förutom psykologi, det är nog det enda jag kan. Sant!

Imån ska vi göra marängsvish. Gott, gott! (som mario säger) han är sååå söt...

Nu ska jag skriva lite annat. Tjoooo

175338-55  
Mario käkar Yoghurt! hihi... Krulltotten!!!

Kommentarer
Postat av: Emme

Han är för söt lill-killen =) Saknar er vetu!

2008-03-01 @ 11:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback