På jobbet....

Shit va kass jag e, jag ska bli bättre på att blogga. Bara att jag har tröttnat på typ hela internetgrejen liksom. Har så mkt att tänka på och fundera över och göra val i att må bättre. Innan jag börja i psykoterapi hade jag ett behov av att skriva av mig, nu har jag inte det längre. Det mesta kommer ut där, och jag vet att jag så småningom kommer att må bra igen. Det går framåt, även om jag typ käkar sobril varje dag just nu så känns de endå bättre på nått vis...

Jobbar just nu, har lite rast för jag har hållt igång sen 11 nu..  Vi ska fika med Pia & Jerry efter jobbet sen blir det att kika på "1408" tror den e riktigt bra, om jag vågar se den. Jag har ju blivit lite feg, eller mkt kanske man ska säga.

Dop för Benjamin imån... Hoppas det går bra, smått nervös e jag faktiskt... Hoppas alla sköter sig....

Nej, nu kommer kunder... Tjooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback