min dag

Idag har vi varit ute mestadels av dagen, först gick jag och Låtta till Ulrika. Käkade lite lunch å sen bar det iväg till plantaget för att leka med ungarna. Efter det frös vi som faan och gick till mcdonalds och drack varmchoklad. Ulle och barnen gick hem och jag och Låtta fortsatte i stan innan vi gick hem till oss uppe på berget. Har varit en bra dag, som vanligt när jag och Låtta ses :-) Och kom ihåg att jag finns här för dig Låtta, du är totalt bäst!

Fick ett sms av Malin förut, inte alls roligt. Tänker på dig gumman och ringer dig imorgon, kommer och hälsar på om jag får också.

Emil har nattat Mario i typ 1,5 timma nu, tror fortfarande inte han somnat. Var iväg en sväng till Preem och köpte bröd till imån...

Imån ska vi träna kl 15,30, ska bli nice... Nu väntar en stor hög med disk också, bäst jag drar mig! Sen blir det 24 WOHO!!!!

Kommentarer
Postat av: Låtta

Tack!

2008-01-22 @ 22:37:37
Postat av: Emme

Du verkar inte alls ha tid att ses längre gumman.. väldigt tråkigt, men men antar du har fullt upp. kram

2008-01-23 @ 10:36:57
Postat av: emme

nej nu fan får du se till att blogga oftare.

2008-02-08 @ 09:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback