Slutat med lyckopillrena...

...eller nästan i alla fall, jag håller på att trappa ner. Fast läkaren vet inte om det så jag lär väl få lite skäll när jag ska dit om några veckor.. Men men, jag gör vad jag vill med min kropp och så vidare. Dom hjälper ju inte så mkt ändå, får testa en annan sort istället tror jag... Ehh, jag vet inte hur jag ska göra faktiskt. Jobbigt värre att må dåligt faktiskt..

Min psykolog ringde precis, jag glömde gå dit i morse så jag ska komma nästa torsdag. Men som vanligt så skratta hon bara åt mig.. Hon är för go hon :-)

Känner mig lite irriterad i kroppen, igårkväll hade jag ryckningar i kroppen när jag skulle somna, precis som jag hade innan rättegången med mamma och pappa. Men till skillnad mot då så vet jag inte varför jag hade det inatt. Det blir nog bättre...

Igår var jag och Charlotte och tränade, väldigt lungt för jag har inte ens träningsvärk ju. haha. Vi ska träna på söndag också nått pass antagligen som Daniel också skulle gå på.

Snart kommer Malin och Oliwer,. tror hennes make skulle följa med också om jag fatta rätt. Det blir trevligt... Sen kommer mamma och hämtar mig 16,30 så ska jag och Mario käka med henne och Håkan sen blir det tupperware party ikväll. Fatta att nu är jag gammal ;-)

175338-54

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

Gammal och äcklig :)

2008-01-21 @ 11:40:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback