Beställt syskonvagn

Nu har vi äntligen beställt våran Phil & Ted vagn från england, vi kom på att det kanske var dags eftersom det kan vara leveranstid. Var nämligen och kollade på vagnen och testkörde den på babyproffsen på backaplan och deras leveranstid var 10 veckor så vi tänkte att det kanske var något liknande från UK. Vi hoppas och tror att den kommer vara kanon bra, jag är helt säker faktiskt.

Såhär ser den ut iaf, och när bebisen är liten och inte kan sitta så fifflar man lite med den på ett annat sätt, kan inte förklara såhär..  Vi valde den svart/gråa färgen iaf, vi var lite inne på mörkblå men svart kändes mest användbart... Så nu hoppas vi bara få sålt våran teutoniasulky som vi lagt ut på blocket.

Annars idag har vi varit på lek&bus landet och sen skulle vi hitta någonstanns att äta och när vi går där och kikar ser jag skylten, den speciella skylten. Det står PAPRIKA, jag blev helt överlycklig verkligen. Som ett litet barn som skulle få en leksak. Det var det allra bästa på hela dagen, att få mixa min egen sallad på en salladsbar :-)

Tänkte slängt ut ett kort på min otroligt STORA mage men jag vet inte vart Emil lagt sladden så man får in bilden i datan så det får bli en annan dag. Men det är verkligen skillnad på första och andra barnet, såg på bilder där jag var i ca v22 och med Mario och jag var jätte liten om man jämför med nu, jag ser ut att vara i v28 nu...

Nu ska jag gå och diska sen när Emil nattat klart MArio ska vi kolla på arn och jag ska äta mina dagliga chips jag är beroende av, naturchips.. Två olika saker är jag helt klart mer sugen på än innan, sallad och naturchips. Så jävla sjukt!

Kommentarer
Postat av: Emme

hehe ja de sägs ju magen växer fortare med andra barnet.

2008-07-18 @ 22:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback