En dag fylld av vänner :-)

Åkte till Emme för att fika innan lunch, jätte kul att se henne och den fina vagnen dom hade köpt. Den var verkligen jätte fin. Hon hade även köpt en massa barnkläder som var mkt fina. Önska jag också hade haft det intresset denna graviditet,men iofs så har mitt shoppingberoende lagt som en hel del. Jag är nog mer inne på att spara pengar eller slösa dom på gemensamma saker till hemmet.. Men efter grav ska jag minsann shoppa till mig själv lite granna :-)

Sen kom Malin och lille Oliwer hit, Mario och Oliwer lekte så himla fint ihop. Vi kunde t.o.m sitta själva på balkongen och ta en cigg och prata en längre stund utan att dom sa ett knyst. Iofs så var ju Emil här inne men dom hade bara lekt med varandra under tiden. Underbara små pojkar!

Vi var ute och lekte lite med grabbarna bus innan vi gick in för att laga lite käk, Oliwer var nog den som uppskattade maten allra mest tror jag.. Mario var mer för fikat!



Våra Goa underbara grabbar!!!!



När Mario började bli lite småtrött och seg för ett tag sen så pekade han på tvn, och självklart skulle han få titta på tv en stund innan han skulle sova. Men så fort han satte sig i soffan säger han "bis bis bis" vilket betyder (för er som inte vet) CHIPS.. Men inga chips idag för den grabben inte, så han blev lite smått sur men kollade på tv en stund innan emil börja natta honom... Han är sin mor upp i dagen va gäller dessa chips, jag kan inte kolla på tv utan chips och tänk hur ofta jag tittar på tv, haha.. Tur man är gravid, för då gör det inget. Det blir värre sen...

Nej, nu ska jag kika på ´"sex and the city" :-)

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

"Han är sin mor upp i dagen va gäller dessa chips". Ja, han är sin mor upp i dagen, för nu tvingade du ner mig att inhandla chips till ditt Sex and the City-tittande. :P

Postat av: Emme

Fin fina bilder

2008-07-21 @ 22:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback