Gårdagen

Nu vaknade vi precis, Emil är ledig idag så han ligger kvar och sover.. Igår var det full rulle hela dagen så Mario kände att han inte ens hann med att sova middag eller lägga sig i tid så han somnade  22,30 men var trött och gnällig från kl 17..

Iaf, Låtta kom hit vid lunchtid någon gång, vi var ute och lekte med barnen en stund sen gick vi in och fika lite. Sen skulle vi ta en liten promenad (jag måste ju röra på mig lite varje dag) så vi tog en vända geonom stadsskogen och sen upp. Det blev en rätt så lång promenad ändå, vilket mina fogar kände av så jag hade grymt ont resten av dagen. Jävla fuck!!! Kommer jag aldrig mer kunna gå en normal promenad? Jag som älskar att promenera!!!

Sen lagade vi lite middag och tog det lungt på Marios rum efteråt. Sen väntade vi på att Nese skulle komma så vi kunde dricka lite kaffe, och då kom pappa. Efter en liten stund kom Pia och Jerry så helt plötsligt blev det full rulle här hemma. ALLA ungarna var grymt trötta och Mario sprang omkring och spelade apa... Varför kommer alla på en och samma dag? Ena dagen kommer inte en enda å nästa kommer ALLA precis ALLA... Men jag gillar när det kommer folk så mig gör det inget :-) Hade en kanon bra dag förutom mitt bäcken och att Mario vägrade sova...

Nu ska vi käka frukost och se vart denna dagen tar oss.. Fast bara MÅSTE berätta att på fredag ska vi till PAPRIKA!!!! Gud vad jag längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Emme

haha du o din jävla paprika.

va ska ni göra då?

har ni tid för mig snart igen?

2008-07-23 @ 10:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback