Gnäll från min sida

Nu har jag gått halva tiden och lite till :-) Det känns helt underbart, jag längtar så himla mycket till graviditeten tar slut, inte bara för att äntligen få se bebis utan också för att slippa allt det jobbiga. Att vara gravid är absolut INTE min grej. Jag verkligen avskyr det. Jag mår både fysiskt och psykiskt dåligt, men men bara 138 dagar kvar, en evighet..

Emil jobbar som vanligt, jag är så trött på att vara hemma med Mario själv 6 dagar i veckan, att aldrig få nåfon lugn och ro. Förut när jag mådde bra i kroppen var det okej men nu när man varken orkar på det ena eller andra sättet är det verkligen jätte tufft att vara ensam så mkt.. Man får aldrig äta färdigt sin frukost, aldrig göra något i lugn och ro.

Faaan vad jag klagar, men allt är väldigt jobbigt just nu. Det går väl över när ungen tittar ut antar jag..

Jag och Mario har iaf bakat en sockerkaka, Mario gallskrek och blev livrädd när elvispen körde igång. Det var den fridfulla bakningen det. Nu väntar vi på att kakan ska bli klar ur ugnen så vi kan ta oss en dusch. Mario sitter i mitt knä och leker med sitt lilla flygplan. ganska snäll idag än sålänge. Sen ska vi väl ut på lekplatsen så han får leka lite innan det blir lunch och sen sovtajm för lilleman.

Själv ska jag jobba ikväll, sista dagen innan semestern :-) Ska bli skönt att Emil också är hemma och är ledig 1 hel vecka. Skönt att ha någon att dela Mario med, alltså han är så vild så ni anar inte. Så ska bli skönt att slippa springa efter honom själv dygnet runt.

Byeeeee

Kommentarer
Postat av: Sanna

Skönt med lite semester.

2008-07-13 @ 22:05:09
Postat av: Emme

Jag har semestre nu med gumman.. så kan ses när du vill.. o du vet jag gärna hjälper dig med mario ett tag.. även om de bara e för en timma.

2008-07-15 @ 08:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback