Han strypte mig

"han stryper mig, han stryper mig" ropar Theodore ifrån badrummet. haha.. Mario försöker döda honom, dom är för härliga ungarna.. Sen får det bli kvällsmat för dom efter badet och förhoppningsvis så somnar Mario iaf, Theo vet jag inte hur länge han är vaken om kvällarna men. För det jag känner för att göra ikväll är att se "sex and the city" jag måste se klart alla säsonger för Lina ville ha tillbaka sin box och jag känner inte för att köpa den för så bra e den inte så man vill se om den liksom.

Snart kommer dom och tittar på vagnen, hoppas att dom köper den så man blir av med den. Men ändå så vill jag inte det, men jag kan ju inte ha kvar alla våra vagnar. Det funkar liksom inte.... Längtar tills P&T vagnen kommer :-)

Imån ska vi fika hos Emme iaf, det är det enda planerade och lämna tillbaka bilen till Jerry också då såklart. Ska bli kul å se Emme och få se hennes nya vagn och sambo ;-) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback