Heldag med syster

Igår hade jag och Låtta (också självklart våra goa ungar) en heldag i göteborg... Och som självklart blev det är kärt återseende av PAPRIKA :-) Kan säga att det var underbart gott.. Efter att vi gått i femman och tröttnat drog vi vidare till Allum för Låtta skulle köpa hårvax där för det är billigare än i stan och gbg. OCh då ser vi att där ligger paprika också, så nu har jag inte alls lika långt till mitt favoritställe och kan åka dit mkt enklare. Det var ett tag sen jag och Låtta hade heldag så det var kanon kul.. Synd bara att dagen slutade lite oroligt med en vild liten Elia som trillade och slog i huvudet, vi blev jätte oroliga eftersom han spydde och sen somnade så vi åkte med honom till lassarettet så dom tittade på honom men den lilla krabaten var allt pigg och kry igen :-) Älskade lilla Elia... Usch man blir så orolig när dom slår i huvudet, oftast är det ju absolut ingen fara men man kan aldrig veta. Egentligen är det sjukt hur mkt dom tål, jag vet inte hur många ggr Mario slagit i sig och än så länge verkar han ganska normal ;-)

Vi ska iväg till Emils mor och far efter vi gjort oss iordning här hemma, Emil skulle hjälpa Jerry med att bygga altanstaketet eller nått sånt och jag och Mario ska väl bara hänga där i denna förbannade jävla värmen. Visst det är skönt att det är bättre väder men jag tål inte värmen när jag är på tjocken... Känns bara som jag sla svimma...

Emil står och glor... på sin filmsamling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback