Leverans nu i veckan!

Bara 1 veckas leverans, pengarna drogs från kontot igår, vagnen gick bara på 5047kr (+200kr frakt) när vi beställt den från UK, i Sverige kostar den 7500. Så vi tjänade en rejäl slant minsann. OCh Emil hade fått ett mail att den skickas på måndag med DHL så vi gissar på att vi borde ha den hos oss senast torsdag :-) Jag trodde nästan att det skulle dröja flera veckor.! Ska bli kul med en ny vagn, bara Mario gillar den också såklart.

Jag saknar min lilla kille just nu, vi ska väl snart bege oss av för att hämta honom hos mamma och Håkan. Han hade sovit ändå till 9,30 idag. Fattar ni vad orättvist eller. Varför sover han inte så länge här hemma hos oss?

Ikväll ska Theo sova över hos oss, han vill så gärna sova hos Mario så då får man ju ställa upp. Mario tycker nog också att det är roligt att han sover här även om det blir lite små bråk mellan dom. Mario är inte den som gillar killar allra mest. Eller han gillar dom men ska gärna tuffa till sig lite och putta på dom. Hans favoritsport när Elia och Benjamin är i närheten är att välta dom. Precis som man välter kor! haha.. Det är faktiskt lite komiskt men också synd om dom små liven som trillar rakt bakåt och slår sig. Men lille Alper vill han bara ha liggandes på sig, han känner nog att han är liten bebis fortfarande. Och appropå bebisar så älskar han dom, hans lille kusin Emelie som är 4 månader är det bästa han vet, han vill bara titta och pussa och krama henne hela tiden. Han blir nog en bra storebror, det tror vi faktiskt.

Mario klappar mig så fint på magen, han förstår att det är något med den men inte riktigt att det är bebis. Han ser väl mest att den växt för han klappar mina tuttar lika mkt. haha.. Men om man frågor honom vart bebisen är så pekar han på min mage. Han har börjat prata så himla mkt nu det senaste och han låter så förståndig när han svarar ja eller nej på våra frågor! Älskade lille grabb, gud vad vi älskar dej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback