min son är nog överaktiv

Bara två dagar kvar till semester, är ledig 1 vecka´, jobbar två dagar och är ledig ca 2 veckor igen. Det ska bli riktigt skönt faktiskt, men endå inte för Mario har varit så himla jobbig dom t vå senaste dagarna. Han märker att jag inte mår bra och har ont i kroppen så han utnyttjar det. Jag känner mig helt avtrubbad efter en dag med honom. Emil har semester nästa vecka också så har vi iaf 1 vecka ihop..

Mario har börjat med en ny dum idiotsak på nätterna, sen min mage börjat växa rejält nu så ska han ligga och sova på mig. Jag vaknar på nätterna av att han hoppar upp på magen på mig och lägger sig. Det hade varit jätte mysigt OM det inte gjort så förbannat ont i magen. Så jag funderar på att ta in på hotell, haha. nej men så man iaf fick sovit ut, Emil tyckte jag skulle lägga mig på soffan men jag tror inte min gravida kropp klarar det.

Emil är snäll och  nattar Mario nu och jag ska dra mig till soffan för min rygg pallar inte att sitta upp mera, Har gjort det hela dagen liksom.

Tjooo

Kommentarer
Postat av: Emme

lider med dig när du har ont

2008-07-12 @ 10:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback