semester :-)

Gud vad skönt det är att vara hemma alla tre samtidigt en hel vecka. I måndags körde vi Pia och Jerry till landvetter, sen drog vi in till femman och fixade lite av varje. Vi åt på PAPRIKA, jag vet inte om det är graviditeten eller vad det är man jag tänker på det där stället hela tiden. Salladen var så jävla god, jag ville åka dit igen och äta men Emil tycker det är onödigt bara för att äta, och han har ju iofs rätt. Men jag har iaf blivit som besatt av PAPRIKA´s mat...

Igår var vi på borås djurpark, det var kanon mysigt fastän det började regna famåt eftermiddagen. Men det gjorde inte så mycket. Lite regn är alltid mysigt det också. Innan vi åkte hem tog vi oss en sväng förbi Mamma och Håkan i hjälmared, där fick vi korv och bröd och lite fika :-) Mario var vild och sprang omkring och busa hela tiden, mestadels med Håkan.

Idag ska vi till simhallen här i stan och bada, sen blir det in till stan och välja tapeter, golv och köksluckor. Sen vill jag en sväng till vinden också. Allra helst vill jag hinna med ÍKEA och köpa en ny säng men Emil ska minsann ha sitt nya skrivbord först plus att vi egentligen inte har råd, men jag säger som Nese -"Det finns ju avbetalning" haha..

Slänger upp en bild sen potatisfestivalen, Emil och Mario!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emme

va roligt att du verkar må bra gumman

2008-07-16 @ 11:36:07
Postat av: Dennoy

Hej!

Jag kom in på din blogg av en slump och såg hur snygg den såg ut.

Jag bara undrar om du skulle kunna berätta hur du har gjort den, vilken tjänst den tillhör?

Riktigt snyggt!



/D

2008-07-16 @ 19:18:55
Postat av: Emil Lindberg

Gud, vilken söt pojkvän du har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback