Tidig morgon

Igår kom pappa hem, det började med bråk och tjaffs som vanligt. Så jävla tråkigt när det är så. Men men, det löser väl sig.
 
Mario vaknade kl 06 och fick välling, efter det ville han inte somna om så nu sitter vi här - Trötta och griniga bägge två.Så idag får jag nog sova middag tillsammans med Mario om jag ska orka jobba ikväll,

Hade väl tänkt att baka bullar idag iaf och sen kl 15.30 ska jag till barnmorskan :-) Ska bli kul att höra lilla bebisens hjärtljud för första gången. Än så länge tycker jag att h*n är väldigt livlig i magen jämfört med vad Mario var i samma vecka ungefär, eller också känner jag kanske tydligare denna gången.

Jag är så trött så jag vet inte vad, Mario verkar lika trött han men vill absolut inte sova. Vi får väl hoppa in i duschen nu då och sen käka lite frukost..

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

Ja, det sägs ju att första barnet brukar vara det lugnaste barnet... Blir de andra vildare så behöver vi nog ytterligare en förälder :o Hur ska det annars gå? :)

Postat av: Sanna

Usch läste inlägget om spindeln, fy fan. Jag har inget emot spindlar, men är det av den stora sorten är det vidirgt. Hoppas dom flyttar så du iaf kan kissa på jobbet. Kram Sanna

2008-07-10 @ 22:12:02
URL: http://sjoquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback