Till storstaden idag igen...

Om ett tag ska jag och Emil åka in till göteborg och gå på bio och käka lite middag. Mario är hos Mamma och Håkan och har det gott, han ska sova där inatt. Det är första gången så vi hoppas det kommer att gå bra. Vi köpte med oss hans älsklingschips och en festis så han kommer nog att vara nöjd minsann..

Vi får se vart vi kommer att käka i gbg, jag vet inte alls vad jag är sugen på. Jag kan ju bara inte äta sallad idag igen, det funkar liksom inte. Det är det enda jag käkat hela denna veckan och McDonalds en gång tror jag det var. Vi har inte lagat mat en enda gång..

Imån är sista dagen på Emils semester, vilket betyder att jag är själv med energiknippet Mario. Hur faan ska jag orka det? Emil får iaf inte jobba över denna veckan för det klarar jag inte.

Pengarna för vagnen har inte dragits, så störande. Det är tydligen så att från den sidan så dras pengarna när vagnen ska skickas till oss vilket är helt idiotiskt verkligen. För då måste vi se till att alltid ha 5000 på kontot och om det dröjer flera veckor så är det ju skitsvårt  att hålla koll på. MEn men...

Kommentarer
Postat av: Emme

Jag kan umgås med dig i veckan som kommer.. kanske jag har lite mer energi än va du har o kan trötta ut din son lite om inte annat ;)

2008-07-19 @ 16:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback