Urusel natt

Har sovit uruselt inatt, hade svårt att somna och sen vart jag tvungen att springa upp och kissa ett flertal ggr också. Faan vad jag blir trött på detta kissande. Theo vaknade kl 06 så Emil fick ge honom frukost och sätta honom framför tvn tills vi vaknade för typ 30 minuter sen. Men han verka ha tyckt det vara helt okej..

Det slog mig nu att det är den 21 idag, och jag måste ta tag i och ringa till barnomsorgen och kolla hur det blir med Mario nu i höst. För vi får antagligen ingen dagisplats tills vi flyttat så jag ska ju ev vara hemma med honom om jag har möjlighet att få vårdnadsbidrag. Han har ju fått dagmamma, vi skulle ju kunna lämna honom där bara det att hon var ledig varje torsdag och det är då jag jobbar så det känns knas + att när jag pratade med henne verkade hon helt jävla knas i huvudet..

Nu är ungarna hungriga, dags för frukost.!

Kommentarer
Postat av: Emme

Ska bli kul at tses idag gumman =) Va roligt att du bloggar så mkt också

2008-07-21 @ 09:57:11
Postat av: Sanna

haha ja jag läste att d hade sett den, jag tror om det varit i ett annat läge kanske jag uppskattat den lite, men haha var inställd på annat och den var lite väl för min smak =) Bra att nån gillar den iaf haha. Vad kul att du börjat blogga lite mera. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback