Spindelfobi och graviditetsbesvär

Igår på jobbet hände en grej, det är fruktansvärt hemskt men också väldigt komiskt. Ni vet dom stora spindlarna på toan (jag har tidigare aldrig sett någon där). Jag kollar alltid väldigt noga i tak och runt väggar och golv innan jag går in, förutom igår då jag var så himla pissenödig och det var massa folk i butiken så jag skulle bara snabbt in och ut igen. Men paranoid som jag är så tittar jag i ena hörnan(efter att jag satt mig på toan då) ´sen andra, då ser jag spindelnät, det var INTE där igår. Stirrar neråt, kissar klart och sen tittar jag upp i andra hörnan. där sitter en stor fet jävel så jag får ren och skär panik, drar upp trosorna och byxorna tar jag på mig påvägen ut från toan och i butiken är massa folk. Dom måste ju tro att jag var dum í huvudet som inte tar på mig mina kläder eller stänger dörren eller nått. Bara rusar ut och känner hur jag svettas och får panikångest. Kunden i kassan som stod och vänta börja skratta så jag var ju tvungen att förklara mig, men alla andra i butiken fatta nog ingenting så för dom är jag nog bara en knäpp typ... Men Dennis var där så han fick döda den och spola och allt efter mig på toan. haha.. Tack Dennis!! Men nu svär jag, jag kommer ALDRIG mer våga gå på den toaletten, inte när jag har sett hur stora dom verkligen är och att det finns så många av dom, det är andra på 2 veckor ca.

Så inatt kunde jag inte somna för så fort jag stängde ögonen så såg jag den där stora äckliga spindeln. Det är helt sjukt detta, jag måste verkligen söka hjälp. Jag somnade inte förens efter 02,30 pga av en spindeljävel jag såg på jobbet. Jag låg och fundera hur jag skulle slippa kissa, inget kaffe inget vatten eller nått. Eller också skulle jag ta dit en potta, vad har jag för alternativ liksom?! Åhh, jag är sjuuuuk!!!!!

Dennis var med mig på jobbet hela dagen igår, han hjälpte till med alla filmerna. Vi fick typ 150 hyrfilmer som skulle göras iordning, så alla dom gjorde Dennis. Det var riktigt skönt att slippa jobba själv och ha någon att prata med emellanåt, även om vi för det mesta bara var tysta och gjorde det vi skulle. Han skulle komma bort ikväll till jobbet också. Vet inte om han bara skulle säga hej eller hjälpa mig lite idag också. Vi får väl se helt enkelt. MEn jag är tacksam för all hjälp jag kan få.

Jag har fått jävligt ont i bäckenet och allt nu, efter en dag på jobbet är jag helt slut. Det värker hela tiden och nu har det även kommit så att det gör ont precis hela tiden. Och det trycker på neråt, ibland känns det som jag har sammandragningar väldigt ofta och dom gör ont också. Men som tur är så ska jag till BM på torsdag och då kan hon nog kolla så allt är bra med sammandragningarna och det så det inte är nått som håller på att hända alldeles för tidigt. För det känns nästan så. Jag känner sparkarna nu varje dag iaf, synd bara att Emil inte kan känna eftersom moderkakan ligger i framvägg så sparkar h*n liksom inåt/uppåt så det blir inga stötar utåt liksom. H*n har sparkat utåt typ 2 ggr men då har inte Emil varit hemma eller i närheten så han har missat det annars hade han känt det garanterat.

Nu ska jag kolla på sex and the city, är på säsong 3 nu. Mario ligger och sover gott i våran säng.. Sen blir det laga middag. Pusshej


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja du gumma nspindlar e inte kul.. fan va kul att du känner din bebis varje dag.. de gör inte jag.

2008-07-08 @ 14:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback