huvudvärk hela tiden.

Jag har sånn förbannad huvudvärk hela jävla tiden och inget hjälper, det har varit såhär i 1 vecka fram å tillbaka hela dagarna nu. Man blir så himla trött och deppig av det. Och jag är redan deppig sen innan så allt är bara alldeles för jobbigt just nu.

Mario somnade för 15 minuter sen efter att jag gett honom lunch så nu har jag iaf lugn och ro här hemma, frågan är bara vad jag ska hitta på? Skulle behöva städa, vilket jag verkligen också vill men med denna huvudvärk går det inte. Kan ju lägga mig och kolla på sex and the city men då blir jag ännu mera deppig när jag bara ligger inne och inte gör någor vettigt. Varför kan jag bara aldrig acceptera att bara ligga hemma och ta det lugn, varför ska jag alltid bli deppig och känna mig dålig för att jag inte gör något vettigt? Det är något stort fel på mig tror jag.

Ikväll/eftermiddag ska jag iaf iväg till Malin en sväng, hon skulle tvätta och massa sånt innan så det blir senare. Då har man iaf något att se fram emot. Emil jobbar kvällen idag så jag blir själv hela kvällen. då kan jag iaf med gott samvete kolla på tv. :-)

På fredag går jag in i v20, det vill säga halva tiden. Sen är det bara att börja räkna ner!!! Jag hatar att vara gravid verkligen, det är fruktansvärt jobbigt. Efter denna graviditeten kommer det att bli svårt att övertala mig att bli på smällen igen. Men fler barn vill jag ju ha så det blir jobbigt det här.

Har pratat med Ulle i telefon nu i en kvart, hon och Cornelia skulle titta på film så då blev jag också riktigt sugen på att lägga mig i soffan och bara slappa så det ska jag allt göra nu och jag ska göra det med gott samvete, trotts att det är bra väder ute :-) Med lite nudlar och sen massa chips och saft!!!! :-)


Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

Du är inte svårövertalad, och du kommer inte att vara det sen heller. :P Du har nog glömt bort hur jävligt det varit...



Om du inte har något att göra kan du alltid ta fram en mall, som jag tjatat om i en månad nu. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback