Nolhaga och Lygnared

Idag har det varit en kanon bra dag, förutom att jag haft väldigt ont i mitt bäcken när jag har gått, även om jag inte alls har gått mycket idag eftersom Jerry var snäll och lånade ut sin bil så jag kunde ta mig ner till Nolhaga för lite picknick med goa Oliwer och Malin :-) Grabbarna lekte så himla snällt på lekplatsen helt själva så vi kunde sitta på vår lilla picknickfilt i lugn och ro. Fast ett tag blev dom lite busiga och sprang bort från oss, mestadels Oliwer. Mario är lite för feg för att gå för långt bort ifrån mig, vilket jag tycker är väldigt bra för då vet jag att jag alltid har koll på honom och jag slipper resa mitt feta arsle alltför många ggr under en dag, haha...

Här sitter dom och snackar skit om sina mammor :-)


Senare på eftermiddagen åkte jag och Mario och hämtade upp Emil, Pia och Jerry på jobbet för att åka till Ängabogrillen för lite sallad och pizza så att vi orkade med en sväng till Lygnared. Mario och Jerry skulle bada lite, när vi väl kom dit ut och det var stekhett så ångrade jag mig väldigt mycket att jag inte tagit med mig badkläder. Emil tyckte det vore kul att skvätta lite vatten på mig så det gjorde han, mina hormoner fick fart och helt plötsligt var Emil pisseblöt. haha.. Man ska inte jävlas med paddanboll!!!!! Appropå det, jag ser ju faktiskt ut som en boll. Jag har blivit redigt tjock tycker jag, inte bara magen utan annars också. Jag ser ut som en sumo, riktigt illa..


Mario och farfar "badar"...

Sen var det dags för lite glass i våra varma magar, jag tog dock ingen glass utan en slusch is grej ni vet. Det var goa grejer.. Iaf, till Mario köpte vi en Hulken glass och farfar ville ha sin favoritglass, ananassplitt, kan meddela att han inte fick behålla den länge. Mario skulle prombt ha hans glass och snälla som far/mor föräldrar är så bytte han bort sin älsklingsglass mot en äcklig hulken isglass... Det är våran lilla busMario det.


Farfar, Mario och Farmor!

Nu ska jag göra något annat, Emil har precis nattat Mario så nu är det lugnt här hemma, för första gången vid den här tiden på flera dagar. Mario har varit enormt svår att natta nämligen, men idag gick det jätte bra :-)

Tjooo heeej!!!!

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

Ja, det har varit trevligt i dag. :) Ångrar också lite att jag inte tog med badbyxorna.. :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback