Vecka 22 idag :-)

Satan vad tiden går fort, snart är det november och bebis tittar ut. Förhoppningsvis slipper man gå över tiden. Mario kom ju 34 minuter innan utsatt datum, det var punktligt. Hoppas denna blir lika punktlig..

Idag blir det lek och bus landet, det blir Emil som får springa omkring med Mario hela tiden eftersom jag dels är för fet och dels har för ont för att vara så aktiv.

Det enda som gäller just nu i matväg är kycklingsallad med fetaost, det är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista innan jag går och lägger mig. Så jag hoppas jag ´hittar ett bra salladsställe vid lek och bus landet.

Nu ropar MArio och Emil på mig så jag får dra mig.. Tjooo

Kommentarer
Postat av: Emme

hahha du är sugen på viss mat alltså ;) Hehe klart du ska komma i nsäta vecka. O vi får ta en runda minigolf ngn gång.. hade varit kul o vinna över ngn mer som är dålig förlorare :) Du som har fått mig sån din jävel ;)

2008-07-18 @ 10:31:05
Postat av: Emme

hahha du är sugen på viss mat alltså ;) Hehe klart du ska komma i nsäta vecka. O vi får ta en runda minigolf ngn gång.. hade varit kul o vinna över ngn mer som är dålig förlorare :) Du som har fått mig sån din jävel ;)

2008-07-18 @ 10:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback