Bauta spindel

En stor äcklig spindel fann jag på jobbet idag. Jag skulle slänga ner en gammal pizzakartong i papperskorgen och sen tömma den. När jag lyfter upp påsen sitter det en stor svart äcklig spindeljävel där. Påsen flyger ur och alla gamla matrester och diverse skit hamnar utspritt på hela golvet. Jag springer ut i butiken och blir genomsvettig, fyfan säger jag bara. Sen var det bara till att invänta Sanna ett par timmar så att hon kunde ta tag i det där och DÖDA den jäveln. Så jag vågade mig inte in i fikarummet på resten av dagen, Men Sanna dödade den iaf å sen var det bara för mig att städa upp allas gamla matrester, usch och blä!!!!!!!!!

Och Sanna berättar glatt att hon även fann en ännu större spindel inne på toan häromdagen. Så jag kommer ju inte kunna gå på den mera för det är andra gången hon hittar en där. Så för mig blir det till att hålla in skiten i röven hela dagarna. Jag kommer dö!!!

Kommentarer
Postat av: Emme

Haha ja lider med dig

2008-06-23 @ 08:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback