erbjuden visning

Nu har vi blivit erbjudna visning på citrongatan, en 3:a på 82kvm. Och den är betydligt mycket billigare än våran lägenhet vi har idag. Det skiljer liksom 1500kr i månaden.  Så ekonomiskt skulle det vara kanon och vi skulle kunna spara ännu mera pengar :-) Så jag hoppas verkligen att vi får den och jag kommer närmare alla mina kompisar och närmare stan vilket känns underbart. Jag är så förbannat trött på alla jävla backar. Så håll tummarna för oss. Blev även erbjuden visning på östlyckan, men den trean var bara på 67kvm och det känns lite litet för 2 vuxna och 2barn.

Shit, vi håller ju på att bli en stor familj nu ju :-) Men sen efter denna lilla knodden så blir det inga fler barn på minst 4 år. För jag vill ju ändå ha 4 barn och alla innan jag fyller 30. Men det hinner jag ju med, det kanske räcker med 3 barn också, vi får helt enkelt se om en massa år.. Jag är ju bara 22 så jag hinner nog med det också.

Är på jobbet nu, ska jobba till klockan 18 idag. Det känns ju inte för jävla skoj men det får funka. Pia har Mario, dom är och badar. På onsdag och torsdag ska Mario på dagis igen, han har inte varit där på 3 veckor nu. Jag hoppas det kommer att gå bra att lämna honom. usch vad det är jobbigt, vill inte lämna bort honom egentligen. Vi måste ju byta dagis också om vi flyttar kom jag på, faan vad jobbigt det kändes nu, för inte en chans att jag skulle cykla och lämna honom där innan jobbet och hämta honom efter, noway....

Nu får jag börja arbeta igen, shoooo!

Kommentarer
Postat av: Emil Lindberg

hålla tummarna :P



Tre?! Trodde du velat ha fyra sedan du var knodd själv... O_o


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback